Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Нарада у відділенні Фонду
Опубліковано 03 лютого 2016 року о 09:44

29 січня поточного року на виконання Плану заходів Херсонського обласного відділення Фонду щодо проведення методично-роз’яснювальної роботи стосовно якісної підготовки документів на отриманя фінансової допомоги Фонду соціального захисту інвалідів у відділенні відбулась нарада з керівниками підприємств громадських організацій інвалідів, які працюють на території області. Відкрив нараду виконуючий обов’язки директора відділення Фонду О.Ракша, який ознайомив присутніх з вимогами Фонду та відділення стосовно порядку та якості підготовки документів. Він також звернув увагу керівників підприємств на окремі пункти Інструкції з надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженої Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 06.09.2010 року зі змінами, внесеними наказом Мінсоцполітики від -2.12.2015 року №1167. О.Ракша також повідомив керівників про План заходів, розробленого у відділенні із зазначеного питання і порядок подальшої роботи у 2016 році з кожним підприємством.

Начальник відділу правового забезпечення, взаємодії з роботодавцями і громадськістю Л.Осипова у своєму виступі розповіла про типові помилки, які допускаються підприємствами при підготовці документів на отримання фінансової  допомоги. Вона також звернула увагу присутніх на зміни , внесені до Інструкції з наданя фінансової допомоги, зокрема на зразок заяви, терміни доопрацювання документів підприємствами та надання їх на розгляд Фонду соціального захисту інвалідів.

Головний бухгалтер відділення І.Колосова докладно зупинилась на підготовці підприємствами фінансових документів, бізнес-плану, показників діяльності підприємства за останні три роки. Вона також зауважила щодо виконання Закону України „Про здійснення державних закупівель” тими підприємствами, які планують отримати фінансову допомогу Фонду на поліпшення санітарно-гігієнічних умов згідно з індивідуальною програмою реабілітації інваліда.

Директор Херсонського учбово-виробничого підприємства УТОГ А.Капустнікова поділилась з колегами досвідом підготовки документів на розгляд обласної комісії по розгляду документів, поданих підприємствами громадських організацій інвалідів для отримання дозволу на право користування пільгами з оподаткування, отримання позик, фінансової допомоги, дотацій.

Директор підприємства об’єднання громадян-інвалідів „Фавор” В.Такмаков подякував працівників відділення Фонду за допомогу у отриманні фінансової допомоги від Фонду та зазначив, що від якісної підготовки усіх необхідних документів буде залежати і позитивний результат. 

Робота відділення Фонду з керівниками підпрємств громадських організацій інвалідів продовжується.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux