Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
Опубліковано 07 липня 2021 року о 17:00

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року


Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.

За І півріччя 2021 року центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто звернення 560 громадян, у тому числі 6 колективних звернень. Із загальної кількості звернень 534 громадянина звернулися до Фонду вперше.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

▪  274 від громадян на особистому прийомі;

▪  270 – поштою;

▪  7 – через органи влади;

▪  5 - через уповноважену особу;

▪  4 - від інших органів, установ, організацій.

За І півріччя 2021 року із загальної кількості звернень Фондом розглянуто  звернення від 181 особи з інвалідністю ІІ групи, 159 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 89 осіб з інвалідністю І групи, 26 дітей з інвалідністю, 7 осіб з інвалідністю війни, 3 учасників бойових дій, 2 учасників війни, по 1 зверненню від особи, що потерпіла від аварії на Чорнобильській АЕС, учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, дитини війни та ветерана праці, а також 89 звернень від інших категорій громадян.

Найбільша кількості звернень надійшла від учнів та студентів - 198. Від пенсіонерів надійшло 101 звернення, від безробітних - 37, робітників – 29, працівників бюджетної сфери -13, по 7 звернень від підприємців та селян, від служителів релігійних організацій - 2, державного службовця - 1, а також 165 звернень від інших соціальних категорій громадян.

Фондом за І півріччя 2021 року розглянуті звернення громадян з наступних питань:

  • Освіта та оплата навчання – 230 звернень;
  • Соціальний захист, а саме:
  • праця та заробітна плата – 30 звернень;
  • матеріальна допомога – 29;
  • працевлаштування – 26;
  • роз’яснення положень діючого законодавства щодо отримання пільг – 25;
  • протезування – 19;
  • забезпечення кріслом колісним, його ремонт - 12;
  • забезпечення автомобілем та інші питання, пов’язані з його утриманням – 3;
  • інші питання соціального захисту - 53;
  • Охорона здоров’я, а саме:
  • медичне обслуговування, оплата операцій – 15 звернень;
  • санаторно-курортне обслуговування - 15;
  • інші питання з охорони здоров’я – 16;
  • Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації – 47 звернень;
  • Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 6 звернень;
  • Транспорт і зв’язок – 3 звернення;
  • Житлова політика, зокрема надання житла, покращення санітарно-побутових умов – 5 звернень;
  • Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємство – 3 звернення;
  • Фінансова, податкова, митна політика – 2 звернення;
  • Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 2 звернення;
  • Факти корупції – 1 звернення;
  • Аграрна політика і земельні відносини – 1 звернення;
  • Діяльність центральних органів виконавчої влади – 1 звернення;
  • Діяльність місцевих органів виконавчої влади -1 звернення;
  • Діяльність органів місцевого самоврядування – 1 звернення;
  • Інші питання – 14.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за І півріччя 2021 року Фондом надані відповідні роз’яснення на 273 звернення, вирішено позитивно - 209 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 74 звернень; відмовлено в задоволенні вимог – 1 звернення, не підлягає розгляду – 3.

Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux