Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
Опубліковано 06 січня 2021 року о 12:00

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік


Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.

За 2020 рік центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто звернення 1726 громадян, у тому числі 4 колективні звернення.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

▪ 1152 від громадян на особистому прийомі;

▪ 474 – поштою;

▪ 92 - через уповноважену особу;

▪ 5 – через органи влади;

▪ 3 - від інших органів, установ, організацій.

За 2020 рік із загальної кількості звернень Фондом розглянуто звернення від 518 осіб з інвалідністю ІІ групи, 497 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 226 осіб з інвалідністю І групи, 140 дітей з інвалідністю, 6 осіб з інвалідністю війни, 5 учасників бойових дій, 3 осіб, що потерпіли від аварії на Чорнобильській АЕС, по 2 звернення від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, осіб з інвалідністю Великої Вітчизняної війни, Героя України, по 1 зверненню від дитини війни, ветерана праці, одинокої матері та багатодітної сім’ї, а також 321 звернення від інших категорій громадян.

До Фонду за 2020 рік надходили на розгляд звернення громадян з наступних питань: щодо пільг, передбачених чинним законодавством для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, щодо покращення житлових умов, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, з питань працевлаштування, оплати навчання, забезпечення автотранспортом, відшкодування витрат на лікування постраждалим від Чорнобильської катастрофи, одержання матеріальної допомоги, у тому числі на лікування, пенсійне забезпечення, трудове законодавство, виплата компенсації замість санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, реабілітація дітей інвалідністю тощо.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за 2020 рік Фондом надані відповідні роз’яснення на 1040 звернень, вирішено позитивно - 595 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 86 звернень; відмовлено в задоволенні вимог – 4 звернення, повернуто авторові – 1.

Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux