Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
Опубліковано 08 жовтня 2020 року о 10:00

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року


Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.

За 9 місяців 2020 року центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто звернення 1122 громадян, у тому числі 4 колективні звернення.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

▪  731 від громадян на особистому прийомі;

▪  344 – поштою;

▪  44 - через уповноважену особу;

▪  3 - від інших органів, установ, організацій.

За 9 місяців 2020 року із загальної кількості звернень Фондом розглянуто  звернення від 343 осіб з інвалідністю ІІ групи, 277 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 149 осіб з інвалідністю І групи, 80 дітей з інвалідністю, 5 осіб з інвалідністю війни, 4 учасників бойових дій, 3 осіб, що потерпіли від аварії на Чорнобильській АЕС, 2 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, по 1 зверненню від особи з інвалідністю Великої Вітчизняної війни, ветерана праці, Героя України, одинокої матері та багатодітної сім’ї, а також 254 звернення від інших категорій громадян.

До Фонду за 9 місяців 2020 року надходили на розгляд звернення громадян з наступних питань: щодо пільг, передбачених чинним законодавством для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, щодо покращення житлових умов, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, з питань працевлаштування, оплати навчання, забезпечення автотранспортом, відшкодування витрат на лікування постраждалим від Чорнобильської катастрофи, одержання матеріальної допомоги, у тому числі на лікування, пенсійне забезпечення, трудове законодавство, виплата компенсації замість санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, реабілітація дітей  інвалідністю тощо.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за             9 місяців 2020 року Фондом надані відповідні роз’яснення на 747 звернень, вирішено позитивно - 262 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 60 звернень; відмовлено в задоволенні вимог – 50 звернень, не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 3 звернення.

Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux