Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2023 року
Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.
За І півріччя 2023 року центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто звернення 760 громадян, у тому числі 2 колективні звернення. Із загальної кількості звернень 732 громадянина звернулися до Фонду вперше.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:
- 405 – поштою;
- 204 від громадян на особистому прийомі;
- 129 – через органи влади;
- 13 - через уповноважену особу;
- 9 - від інших органів, установ, організацій.
За І півріччя 2023 року із загальної кількості звернень Фондом розглянуто звернення від 220 осіб з інвалідністю ІІ групи, 192 особи з інвалідністю ІІІ групи, 154 особи з інвалідністю І групи, 11 дітей з інвалідністю, 7 осіб з інвалідністю війни, 4 учасників бойових дій, 5 учасників війни, 1 особи, що потерпіла від аварії на Чорнобильській АЕС, 2 багатодітної сім’ї, 2 особи з інвалідністю Другої світової війни, 1 учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 1 дитини війни та 1 ветерана праці, а також 159 звернень від інших категорій громадян.
Найбільша кількості звернень надійшла від пенсіонерів - 219. Від учнів та студентів надійшло 77 звернення, від безробітних - 68, робітників – 54, селян – 15, військовослужбовців – 7, від працівників бюджетної сфери надійшло 5 звернень, 4 від підприємців, 3 від державних службовців, 1 звернення від особи, що позбавлена волі, а також 307 звернень від інших соціальних категорій громадян.
Фондом за І півріччя 2023 року розглянуті звернення громадян з наступних питань:
1. Соціальний захист, а саме:
- забезпечення кріслом колісним, його ремонт - 178;
- протезування – 48;
- матеріальна допомога – 34;
- роз’яснення положень діючого законодавства щодо отримання пільг – 32;
- праця та заробітна плата – 9;
- працевлаштування – 11;
- забезпечення автомобілем та інші питання, пов’язані з його утриманням – 2;
- інші питання соціального захисту - 280;
2. Освіта та оплата навчання – 86 звернень;
3. Охорона здоров’я, а саме:
- медичне обслуговування, оплата операцій – 15;
- санаторно-курортне обслуговування - 11;
- інші питання з охорони здоров’я – 17;
4. Житлова політика, зокрема надання житла, покращення санітарно-побутових умов – 6 звернень;
5. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємство – 3 звернення;
6. Діяльність місцевих органів виконавчої влади - 3 звернення;
7. Діяльність органів місцевого самоврядування – 1;
8. Транспорт і зв'язок – 1;
9. Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини – 1 звернення;
10. Комунальне господарство – 1 звернення;
11. Інші питання – 21.
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за І півріччя 2023 року Фондом надані відповідні роз’яснення на 406 звернень, вирішено позитивно – 159 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 190 звернень, відмовлено в задоволенні вимог – 5 звернення.
Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.
Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.