Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
Опубліковано 13 січня 2022 року о 10:00

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік


Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.

За 2021 рік центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто звернення 1496 громадян, у тому числі 6 колективних звернень. Із загальної кількості звернень 1 407 громадян звернулися до Фонду вперше.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

▪  756 від громадян на особистому прийомі;

▪  610 – поштою;

▪  72 – через органи влади;

▪  40 - через уповноважену особу;

▪  18 - від інших органів, установ, організацій.

За 2021 рік із загальної кількості звернень Фондом розглянуто звернення від 441 особи з інвалідністю ІІ групи, 406 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 271 особи з інвалідністю І групи, 87 дітей з інвалідністю, 11 осіб з інвалідністю війни, 5 учасників бойових дій, 4 учасників війни, по 3 звернення від осіб, що потерпіли від аварії на Чорнобильській АЕС, та від одиноких матерів, 2 звернення від багатодітних сімей,  по 1 зверненню від особи з інвалідністю Великої Вітчизняної війни, учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, дитини війни та ветерана праці, а також 259 звернень від інших категорій громадян.

Найбільша кількості звернень надійшла від учнів та студентів - 566. Від пенсіонерів надійшло 239 звернень, від безробітних - 69, робітників – 51, працівників бюджетної сфери - 27, селян - 22, підприємців – 8, від служителів релігійних організацій - 3, державних службовців – 2, військовослужбовців - 1, а також 508 звернень від інших соціальних категорій громадян.

  • Фондом за 2021 рік розглянуті звернення громадян з наступних питань: 

    1.    Освіта та оплата навчання – 611 звернень;

    2.    Соціальний захист, а саме:

    -    забезпечення кріслом колісним, його ремонт - 135;

    -    роз’яснення положень діючого законодавства щодо отримання пільг – 96;

    -    протезування – 59;

    -    матеріальна допомога – 56;

    -    працевлаштування – 47;

    -    праця та заробітна плата – 39;

    -    забезпечення автомобілем та інші питання, пов’язані з його утриманням – 7;

    -    інші питання соціального захисту - 230;

    3.    Охорона здоров’я, а саме:

    -    санаторно-курортне обслуговування -31;

    -    медичне обслуговування, оплата операцій – 24;

    -    інші питання з охорони здоров’я – 32;

    4.    Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації – 63 звернення;

    5.    Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 11 звернень;

    6.    Транспорт і зв’язок – 5 звернень;

    7.    Житлова політика, зокрема надання житла, покращення санітарно-побутових умов – 13 звернень;

    8.    Фінансова, податкова, митна політика – 4 звернення;

    9.    Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємство – 3 звернення;

    10.    Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 3 звернення;

    11.    Діяльність місцевих органів виконавчої влади -2 звернення;

    12.    Факти корупції – 1 звернення;

    13.    Аграрна політика і земельні відносини – 1 звернення;

    14.    Комунальне господарство – 1 звернення;

    15.    Діяльність центральних органів виконавчої влади – 1 звернення;

    16.    Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій – 1 звернення;

    17.    Інші питання – 20.


В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за 2021 рік Фондом надані відповідні роз’яснення на 898 звернень, вирішено позитивно – 439 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 148 звернень, відмовлено в задоволенні вимог – 5 звернень, не підлягає розгляду – 6.

Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux