Звіт щодо роботи із запитами на отримання публічної інформації за 9 місяців 2025 року
Робота із запитами на публічну інформацію у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Фонду, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За 9 місяців 2025 року до Фонду надійшло 63 інформаційних запитів, з них: 35 – від фізичних осіб, 24– від юридичних осіб та 4 – від об’єднань громадян без статусу юридичної особи.
Із загальної кількості інформаційних запитів: 33 надійшли електронною поштою, 24 - поштою та 6 - особисто.
Запити надходили з питань отримання інформації про:
- організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) – 45;
- про діяльність суб’єктів владних повноважень, зокрема про систему обліку, види інформації, якою володіє суб’єкт владних повноважень – 10;
- про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник – 5;
- перелік та умови отримання послуг, що надаються установою, форми і зразки документів, правила їх заповнення – 2;
- інша інформація про діяльність суб’єктів владних повноважень, порядок обов’язкового оприлюднення якої встановлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» - 1.
Всі інформаційні запити, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни.
Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.