Звіт щодо роботи із запитами на отримання публічної інформації за 2022 рік
Робота із запитами на публічну інформацію у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Фонду, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За 2022 рік до Фонду надійшло 29 інформаційних запитів, з них: 19 – від фізичних осіб, 7 – від юридичних осіб та 3 – від об’єднань громадян без статусу юридичної особи.
Із загальної кількості інформаційних запитів: 22 - надійшли до Фонду електронною поштою, 3 – поштою, 1 – по телефону та 3 інформаційні запити подано особисто.
Запити надходили з питань отримання інформації про:
- організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) – 16 інформаційних запитів;
- нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності – 3 інформаційні запити;
- систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник – 3 запити;
- перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення – 1 інформаційний запит;
- інформацію про діяльності суб’єктів владних повноважень, а саме:
- перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення – 3 інформаційні запити;
- систему обліку, види інформації, якою володіє суб’єкт владних повноважень – 3 запити.
Всі інформаційні запити, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни.
Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.