Звіт щодо роботи із запитами на отримання публічної інформації за І півріччя 2023 року
Робота із запитами на публічну інформацію у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Фонду, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За І півріччя 2023 року до Фонду надійшло 20 інформаційних запитів, з них: 7 – від фізичних осіб, 12 – від юридичних осіб та 1 – від об’єднання громадян без статусу юридичної особи.
Із загальної кількості інформаційних запитів: 15 надійшли до Фонду електронною поштою, 3 – поштою та 2 прийняті на особистому прийомі.
Запити надходили з питань отримання інформації про:
- організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) – 12 інформаційних запитів;
- систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник – 5 запитів;
- інформацію про діяльності суб’єктів владних повноважень, а саме: перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення – 1 інформаційний запит;
- іншу інформацію про діяльності суб’єктів владних повноважень, порядок обов’язкового оприлюднення якої встановлений ЗУ «Про доступ до публічної інформації» - 2 запита.
Всі інформаційні запити, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни.
Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.