У Рівненській облдержадміністрації відбувся круглий стіл щодо впровадження інклюзивної освіти.
Участь в засіданні взяли освітяни, батьки, представники громадських організацій, директор Рівненського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, активісти.
"Хочу одразу розвіяти страхи щодо інтернатів. Інтернати для дітей з особливими потребами не будуть ліквідовані, поки інклюзія не стане якісною та доступною. Ми маємо забезпечити певний рівень для навчання цих дітей. В Україні проходить деінституалізація – поступове повернення дітей у сім’ї. А педагогічно запущені та занедбані батьками проживатимуть у родинах і навчатимуться у звичайних школах", - зауважила заступник голови Рівненської ОДА Світлана Богатирчук-Кривко.
На Рівненщині у загальноосвітніх навчальних закладах навчається 1144 дитини із особливими освітніми потребами, для 732 організована індивідуальна форма за спеціальними корекційними програмами. У пройдешньому навчальному році інклюзивне навчання було організовано у 98 школах, налічувалось 149 інклюзивних класів, у яких навчалось 197 дітей з особливими освітніми потребами. Найбільше таких класів функціонує у Володимирецькому, Зарічненському, Корецькому (по 15 класів), Березнівському (13 класів), Гощанському (11 класів) районах та місті Рівне (33 класи).
Тим часом, як повідомив заступник начальника, начальник відділу виховної роботи та соціального захисту дітей обласного управління освіти і науки Олег Пекарський, спостерігається тенденція щорічного збільшення дітей, які охоплені інклюзивним навчанням. За три роки кількість таких учнів на Рівненщині збільшилася на 113 осіб.
На завершення "круглого столу" між громадськістю та управлінцями доcягнуто домовленостей про подальшу співпрацю задля впровадження в області якісної інклюзивної освіти.