В Одесі відкрили нове відділення Пенсійного фонду для людей з обмеженими можливостями. На відкритті був присутній Директор Одеського обласного відділення ФСЗІ Кольцов В.М. На сьогоднішній день воно єдине в місті. Надання послуг для інвалідів здійснюватиметься за принципом «єдиного вікна». Крім того приймальня буде працювати і в онлайн-режимі. В управлінні Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси станом на 01.09.2015 року перебуває на обліку 55 188 пенсіонерів. Пенсію по інвалідності отримують 5070 осіб, у т.ч. інвалідів по зору – 54 особи, інвалідів, які пересуваються на візках – 174 особи. Тому відкриття приймальні для осіб з особливими потребами стало дійсно непересічною подією в місті. Метою запровадження роботи приймальні є сприяння громадянам з особливими фізичними потребами у реалізації їх законних прав та інтересів через надання адміністративних послуг та забезпечення їх безкоштовною інформацією з питань пенсійного забезпечення. Для зручності відвідувачів приймальню обладнано зовнішнім пандусом, табличками з графіком роботи приймальні та номером телефону, виготовлених звичайним способом та шрифтом Брайля. В урочистому відкритті взяли участь директор Одеського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів Кольцов В.М, керівники як обласного, так і міського управлінь пенсійного фонду, голови обласних громадських організацій інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Спортивний клуб інвалідів «Одеса-Баскет», «Асоціація незрячих юристів».
Надання послуг для інвалідів буде здійснюватись за принципом «єдиного вікна» з таких напрямків:
- отримання консультації щодо пенсійного забезпечення з питань призначення, перерахунку, виплати пенсій;
- подача заяви про призначення, перерахунок пенсії;
- подача заяви на отримання пенсії через банківські установи;
- оформлення анкети на отримання пластикового пенсійного посвідчення нового зразка;
- оформлення тимчасового пенсійного посвідчення;
- подача заяви на запит пенсійної справи, у зв’язку зі зміною місця проживання;
- отримання довідок про розмір пенсій;
- отримання довідки щодо перебування на обліку;
- оформлення допомоги на поховання;
- оформлення недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера;
- оформлення документів на отримання пенсії у зв’язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон;
- отримання інформації з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- реєстрацій на web- порталі Пенсійного фонду України з надання електронних послуг
- подача письмового звернення, заяви, скарги, запиту про надання інформації;- отримання відповіді на письмове звернення, заяву, скаргу, запит.